سوگواری

خرید بک لینک
گاه به خودم میگویم پیش از او و پیش از این رنج عمیق دردی در من نیز بود گویی ادمی همه چیز را حس میکرده در نهاد هر ادمی دردها و خوشی ها یی است گویی همزاد او

قبل از او چرا با اوازهای کهنه پر درد میگریستم چرا غمهایم در خودم بود و خنده هایم هویدا

حالا میفهمم ادم میتواند برای چیزی دلتنگ شود و به سوگ شادی چیزی بنشیند که نداشته است

حالت به شود حالت به شود حاله به شود دل بد مکن...

+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۶ساعت 10:35 توسط به نام زن |
سوگواری...

ما را در سایت سوگواری دنبال می‌کنید

برچسب: سوگواری, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1396 ساعت: 13:16

صفحه بندی