سوگواری

متن مرتبط با «سوگواری» در سایت سوگواری نوشته شده است

سوگواری

  • نیلوبلاگ

    گاه به خودم میگویم پیش از او و پیش از این رنج عمیق دردی در من نیز بود گویی ادمی همه چیز را حس میکرده در نهاد هر ادمی دردها و خوشی ها یی است گویی همزاد او قبل از او چرا با اوازهای کهنه پر درد میگریستم چرا غمهایم در خودم بود و خنده هایم هویدا حالا میفهمم ادم میتواند برای چیزی دلتنگ شود و به سوگ شادی چیزی بنشیند که نداشته است حالت به شود حالت به شود حاله به شود دل بد مکن... + نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۶ساعت 10:35 توسط به نام زن | ...

    ادامه مطلب