سوگواری

متن مرتبط با «خودم» در سایت سوگواری نوشته شده است

برای خودم

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0xa0باید ببرم صورتش را بشویمببرم دراز بکشددلداریاش بدهم که فکر نکندبگویم که میگذرد که غصه نخورد باید خودم را ببرم بخوابدمن خسته است (علیرضا روشن)xa0 xa0 جسارت می خواهد xa0نزدیک شدن به افکار دختری که روزها مردانه با زندگی می جنگد اما شبها بالشتش از هق هق دخترانه اش خیس می شود xa0 xa0 پ.ن:خسته ام تنها امxa0xa0xa0خسته وتنها که باشی خستگی به تنت میماند xa0میشودxa0xa0بغضxa0میشودxa0غدهxa0xa0 میشود درد بی درمانxa0xa0xa0xa0xa0 میشودچرکxa0 xa0میشود زهرxa0xa0xa0میشود تلخیxa0xa0xa0xa0xa0 میشود تلخی ...

    ادامه مطلب